piątek, 16 sierpnia 2013

Wal się, kotku.


To Ty wszystko zniszczyłeś.
Ja tylko skończyłam. 


Kochała Go ponad wszystko, starała się, żeby wszystko było między nimi okej. Był jej najlepszym przyjacielem, jednak nie zauważył, co się z nią działo. Potrzebowała jego obecności, żyła z niej. To on był jej tlenem, niezbędnym składnikiem do tego całego gówna w jakim żyła. Każdego dnia myślała o śmierci. Doszło do małej sprzeczki, po której nie rozmawiali przez dłuższy czas. W końcu nie wytrzymała rozłąki. Otworzyła okno, zamknęła oczy, jeden krok, a później tylko dźwięk jadącej karetki, której nie zdążyła już usłyszeć. Umarła.


Moje serce rozpadło się na milion małych kawałków,
byś choć jeden mógł znaleźć i przypomnieć sobie o mnie.


Bajka się skończyła.
Księżniczka nie wytrzymała psychicznie.


Nigdy nie byłam taka pewna swoich uczuć,
jak wtedy, gdy Cię straciłam.


Nie jesteś wart moich przeszklonych źrenic.


- Całe życie przed Tobą.
- Brzmi przerażająco.


Nie chcę być,
jeśli nie ma Ciebie, rozumiesz?


Że słońce wstanie, to pewne. 
Niepewne jedynie jest to,
czy my wstaniemy, aby je powitać...


Każde wspomnienie niesie ze sobą ukłucie śmierci.


- Jak się czujesz?
- Fatalnie.
- W jakim sensie?
- W każdym sensie.


Nie żyj nadzieją,
bo umrzesz.


A jedyne, co jeszcze trzyma mnie przy życiu to to,
że patrzymy w to samo niebo. 


Nigdy więcej nie zatruwaj słów goryczą.
Nigdy więcej mnie już nie karz martwą ciszą. 
Nigdy więcej nie patrz na mnie takim wzrokiem.
Nigdy więcej nie miej takich zimnych oczu.


Skąd ta krew na moich ustach? Nowe ślady na nadgarstkach? Czemu pustym wzrokiem błądzę znów bez celu? Czemu głośnym śmiechem maskuję swój ból? Czemu wciąż mam smutne oczy? Skąd mój chłód i obojętność? Czemu zapalniczka wypadła mi z kieszeni? Czemu znów wolę zostać sama w domu? Skąd ciągłe obrzydzenie mam do życia? Skąd ta bariera wokół mnie? Skąd zaciśnięte pięści i opuszczona głowa?
'Czemu' i 'skąd' - spytasz.
Nieważne.



"Sprawiasz, że chcę umrzeć
Nigdy nie będę wystarczająco dobra
Sprawiasz, że chcę umrzeć
I wszystko co kochasz
Spali się w świetle
Za każdym razem, kiedy patrzę w Twoje oczy
Sprawiasz, że chcę umrzeć

Skosztuj mnie, wypij moją duszę
Pokaż mi rzeczy,
Których nie powinnam znać
Gdy tutaj na wzgórzu wschodzi księżyc w nowiu"

♥ ♥ ♥

4 komentarze:

  1. Tobie się nudzi :D Zamiast robić coś szalonego to dodajesz (zajebiste) NOTKI NA BLOGU I BYM cie ZA TO OPIEPRZYŁA, ALE... LUBIĘ TE NOTKI :d
    2 OBRAZEK :3
    kCKCKCKCKCK <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalonego?! a co robiłam dzisiaj o pierwszej w nocy?! sms Ci nie doszedł? xd

      Usuń
  2. jaram się !!!! *.* notka wyjebana ! chce już kolejną <333
    `Paulina ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kofffam <3 ja chcem jeszcze jeszcze jeszcze!:D

    /izuulka;)

    OdpowiedzUsuń