środa, 30 maja 2012

Destroy what destroys you.


Zniszcz to, co niszczy Ciebie. 


Tylko Ciebie mogę kochać tak, 
jak kocha się tylko raz. 


Kochaj i szalej.
Nie myśl co dalej. 


Czasem jak mówię 'u mnie wszystko w porządku', to chciałabym, żeby ktoś do mnie podszedł, przytulił i powiedział 'wiem, że tak nie jest'.


I ten jego cholernie słodki uśmiech,
który doprowadza mnie do szaleństwa...


Najgorsza walka jest między tym,
co wiesz, a tym, co czujesz.


Skoro ja jestem tania,
to Ty musisz być gratis.


Kłopot z tym, że jeżeli człowiekowi zależy,
to czuje wszystko dwa razy mocniej.


TUSK - Teraz Usłyszysz Same Kłamstwa.


Co jest gorsze ? Dostać sms-a o treści 'z nami koniec', czy po chwili dostać drugiego 'to nie było do Ciebie'?


Zawsze patrzył mi prosto w oczy...
Jakby miał mi do powiedzenia coś bardzo ważnego...


Przykre. Patrzę na dziewczynę, której właśnie pękło serce, a na dodatek patrzę w lustro. 


Najebany człowiek,
to szczęśliwy człowiek.


I pamiętaj jedno:
to jest moja przyjaciółka i w każdej chwili
mogę rozjebać Ci za nią łeb. 


Nie, nie byłeś pierwszy,
ale chciałabym, żebyś był ostatni.


Gdybym miała pokazać co to jest miłość,
pokazałabym na Ciebie. 


Maksimum tęsknoty.


Ślubuję Ci zazdrość wieczną.


Urodziłam się optymistką.
To świat nauczył mnie pesymizmu.


Przeglądam archiwum gg. To zdecydowanie lepsze niż książka.


Nie powinniśmy tęsknić za ludźmi,
którzy mają nas w dupie. 
Ja powinnam to zrozumieć.


Nawet gdyby przede mną była ciemność,
ale wiedziałabym, że to jedyna droga do Ciebie - poszłabym.


- Sprawdziła pani testy ?
- Nie, mam też innych uczniów.
-Nie odrobiłam pracy domowej.
- Dlaczego ?
- Mam też innych nauczycieli.


Nie wiem o czym Ty do mnie kurwa mówisz,
ale jesteś przystojny, więc mów dalej.


Zamykam oczy i zastanawiam się, czy mam po co rano wstawać. 


Było 'forever', 
ale musiał się wpieprzyć 'the end'.


podczas czytania lektury popatrzyłam w sufit.
Stwierdziłam, że on jest bardzo ciekawy.
Tak, mam bardzo fajny sufit.


Przecież widzisz po oczach, że sobie nie radzę...


Mama zaraz wróci... Trzeba wytrzeć łzy.


Jesteś silny, 
a ja chcę być Twoją pierwszą słabością. 



Jeżeli ktoś to czyta, niech pozostawia po sb komentarz. ;)

6 komentarzy: