czwartek, 17 maja 2012

Your love is my drunk.



Twoja miłość jest moim narkotykiem. ♥




Płakałam wiele razy, ale żadna z łez nie nauczyła mnie być silną.


Czasem lepiej zbłądzić, niż zbyt nachalnie
pytać o drogę.


Łańcuch pęka. 
Tylko prawdziwa przyjaźń przetrwa.


Bez bólu i cierpień nie istniejemy.



Miłość - wszędzie jej pełno, a każdemu jej brak.


najpiękniejsze chwile przeżywamy, 
kiedy dowiadujemy się,
że ktoś nas kocha.


Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać.


Wszystko co piękne kiedyś się spierdoli.


- wypijmy za błędy!
- najpierw ogarnij tyle wódki.



Zrozum, że nie należysz do moich przyjaciół.


na kamiennej tablicy mojego serca ze spokojem wypisuję imię tego, który odszedł na zawsze. sprawia mi to wiele bólu. potem idę dalej.


rzadko myślimy o tym, co mamy,
lecz o tym, czego nam brak często.


Żeby byś szczęśliwym przez chwilę trzeba się zemścić.
Żeby być szczęśliwym zawsze trzeba wybaczyć.


Ocal swoje marzenia.


Marzenia żyją długo.


Byłeś najlepszym błędem w moim życiu...♥


Kto nie przeszedł przez szkołę bólu jest jak analfabeta przed księgą życia.


Kiedy zrozumiesz, że mi Ciebie brakuje ? ♥


Chwila, w której Cię widzę jest najpiękniejszą chwilą całego dnia.



miliony ludzi marzy o nieśmiertelności, 
równocześnie nie wiedząc, co ze sobą zrobić w deszczowe popołudnie.


Jestem jedną z tych, co nie boją się żyć.


Lekcja, która nie sprawia bólu niczego nie uczy.


Mężczyźni zawsze pragną być pierwszą miłością kobiety.
Kobiety pragną być ostatnim romansem mężczyzny.


moim głównym wakacyjnym planem jest to,
żeby o nim zapomnieć. może pomoże mi to, że nie będę musiała go widzieć codziennie na korytarzu...


Ból jest najlepszym sprawdzianem rzeczywistości.


kobieta lepiej rozumie dziecko, ale praktycznie mężczyzna jest bardziej do niego podobny.


Wojna ? Ze mną ? 
zazdroszczę odwagi, współczuję głupoty.


Człowiek tak bardzo się żali, kiedy czuje ból, 
ale tak mało się cieszy, gdy go nie ma...


Uwielbiam marzyć. 
W marzeniach widzę jak mnie przytulasz, 
dotykasz, całujesz.
Widzę to, czego tak bardzo mi brakuje. ♥


Jesteś dla mnie ważny. Nie spierdol tego.


Nie każdego bólu należy unikać.


teoretycznie to mogło się przydarzyć każdemu,
ale w praktyce musiało się przydarzyć mnie.


To obsesja. To choroba. To uzależnienie. <3


To ból sprawia, że dorastamy.


ja pierdolę ! kogo ja kocham ?!


nie lubiła swojego uśmiechu, bo nie lubiła tego, co sztuczne...


nie wiadomo jak powiedzieć, żeby nie zranić...


Chciałabym Ci coś powiedzieć, ale nie wiem, czy warto...


co będzie dalej zostawiam życiu.

proszę o pozostawienie komentarzy kochani <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz