czwartek, 24 maja 2012

Never lose hope.


Nigdy nie trać nadziei. 


'Czasami nie można odpuścić i stanąć z boku. 
W życiu są sprawy ważniejsze niż spokój.'


- Skoro pijemy za błędy, to Twoje zdrowie skarbie.


Najlepsi przyjaciele wiedzą jaki pojebany jesteś, a i tak pokazują się z Tobą w miejscach publicznych. ;)


Kiedy powiedziałeś, że z nami koniec poczułam ból. Gdy zaczęłam za tobą tęsknić stawał się on nie do zniesienia. Jednak cały czas miałam nadzieję, że wrócisz. Teraz, gdy nadzieja zniknęła nie czuję bólu. Nie czuję nic. Owładnęła mnie obojętność. Nic nie ma już takiego znaczenia jak dawniej.


Ci, co najmniej mówią najwięcej czują. 


Jesteś dziwny. I jakiś kurwa pojebany !
Już Cię lubię ;)


Historia lubi się powtarzać. 
Najczęściej ta, co sprawia najwięcej bólu.


' Rodzimy się by żyć, żyjemy by umierać. '


A żyć możesz tylko dzięki temu, za co możesz umrzeć.


Nie sztuką jest powiedzieć 'jestem'.
Trzeba też 'być'.


- A Twoje marzenia ?
- Mam jedno.
- Jakie ?
- Żebyś uśmiechał się do mnie każdego dnia. 


Są takie szare dni, 
których nie warto kolorować.


Podążam własną drogą...


Chociaż wciąż mam nadzieję, że wróci, on i tak tego nie zrobi.


Jeden człowiek może zmienić wiele.


Przemyśl to puki nie jest za późno. Może walczysz za mało, a może na próżno...


Bo w życiu nie ma opcji 'on Cię kocha'
i nie wyskoczy Ci
'ok' lub 'anuluj'.


Głupi mięsień w klatce piersiowej
dyktuje mi warunki.


Chciałabym być twoim marzeniem.


Kochając nigdy nie tracisz.
Tracisz wtedy, kiedy miłość 
zachowujesz tylko dla siebie.


ram pa pa pam, wyjebane mam ! ;D


Nie cierpię. Nie znoszę. Nienawidzę.
I co z tego jak kocham ?


Chuj Ci do mojego życia szmato. Zajmij się swoim. 


Niektórzy ludzie nie wiedzą,
jak ważne jest to, że istnieją...


Nie zniechęcaj się. Lepiej nie będzie.


Znów przeszłość dopadła mnie na starcie teraźniejszości...


Wcale nie jestem taka silna jak Ci się wydaje.
No chyba, że ten żałosny płacz nazywasz siłą. 


Chciałam kochać, a nie stracić...


Ja też mam uczucia...


Kochani ! Dawać komentarze ! Albo oceniać ! 
Pozdrawiam ;)

3 komentarze: