niedziela, 26 sierpnia 2012

Talk to a man about himself and he will listen to you for hours.


Mów do człowieka o nim samym, a będzie Cię słuchał godzinami. 


Przepraszam, ale ja Go biorę na poważnie.


Ciebie kocham bez pamięci.
Ciebie kocham aż do śmierci. 


Przestań pierdolić kłamstwa na mój temat,
bo zacznę mówić prawdę o tobie. 


I powiedz mi po co ja się staram ? Żeby znowu czuć ten cholerny ucisk w sercu, po tym jak Ty wszystko zniszczysz ? ... To niesamowite jak bawisz się moimi uczuciami. 


Zdarza się tak, że w oczach masz łzy. 
Też tak mam, bo wiem jak to jest, kiedy serce drży. 


Status mam wolny, ale serce zajęte. 


Jestem za tym, żeby do mojej klawiatury
dołączyli mi klawisz ze słowem 'kurwa'.


- Jakbyś opisała samą siebie ?
- Optymistyczna pesymistka.
- Ale jak to ? Przecież jedno wyklucza drugie. 
- Nieprawda. Ja po prostu wiem, że dana sytuacja skończy się dla mnie źle, ale nadal tkwi we mnie mała iskierka nadziei, reszki marzeń, że jednak będzie inaczej i szczęście się do mnie uśmiechnie. 


Widział jak się całują. Jakby był tego świadkiem. Patrzył i nie dowierzał. On i Ona... Tak jak w jego najskrytszych marzeniach. Obudził się, uśmiechną i wyszeptał sam do siebie: '- Wiedziałem...'. Jeszcze dobrze się nie obudził. Spojrzał na komórkę. '- Cholera...'. Na wyświetlaczu widniał wielki zegarek, pokazujący godzinę 03:03. Siedział tak przez chwilę wpatrzony w telefon. 'Czy to znak ? Ta cholerna godzina... i ten sen?'. Myśli kotłowały mu się w głowie. Nie wytrzymał. Odrzucił kołdrę na bok, ubrał się i wyszedł z domu, pędząc w stronę jej ulicy. Nie minęło dziesięć minut, kiedy dotarł pod jej mały domek. Podbiegł do okna na tyłach ogrodu. Było lekko uchylone. Otwarł je na oścież i cicho wszedł do środka. Rozejrzał się po pokoju swojej najlepszej przyjaciółki. Przez ciemność panującą w pokoju dostrzegł jedynie, że łóżko jest puste. Po chwili zobaczył ją na stojącym obok bujanym fotelu. Rudowłosa piękność. Przyglądał jej się z trudem panując nad szybkim oddechem i waleniem serca. Nachylił się nad nią i... sam nie dowierzał, ale zaczął ją całować. Nagle z przerażeniem doszedł do wniosku, że jego pocałunek został odwzajemniony. Odsunęła się od niego lekko i cicho zapytała: '- Co Ty wyprawiasz ?'. On lekko zawstydzony, ale jednocześnie zachęcony schylił się i wyszeptał jej do ucha:'- Urzeczywistniam marzenia.'


Lech i Harnaś poszli polować na Żubry w Tatry do Żywca. 


Po kolanach w trawie,
po szyję w chmurach. 


Z Tobą to nawet gadanie o teletubisiach jest fajne. ;p


I mimo wszystko dałabym mu drugą szansę. 


Tak, już wcześniej tak miałam,
a teraz znów pcham się w to samo z tą samą osobą. 


Aż Ci zazdroszczę, że mnie znasz. 


Przez jebanego frajera straciłam wiele osób w życiu. 


Boli świadomość, że już nigdy nie usłyszę Twojego głosu, już nigdy nie poczuję bijącego od Ciebie ciepła i smaku Twoich ust, że już nigdy nie będę mogła cieszyć się Twoim widokiem. 


Są ludzie, po których odejściu zostaje coś więcej,
niż tylko wspomnienia. 


Spróbuj dojść tak daleko, 
jak tylko możesz.


Podobno najpierw my cierpimy przez kogoś,
potem ktoś cierpi przez nas,
a na końcu jesteśmy szczęśliwi. 
Ciekawe czy to się sprawdza...


Doceń to, że na nikim mi jeszcze tak bardzo nie zależało. 


- Obiecaj mi, że nigdy nie pokochasz innej.
- Nie mogę.
- Dlaczego ?
- Bo kiedyś na pewno pojawi się inna... tylko ona będzie do Ciebie wołać 'mamusiu'.


Pierwsze co robię rano, 
to idę znowu spać. 


Zastanawiam się niestety nad zawieszeniem bloga, ponieważ spadła liczba komentarzy. Nie wiem, czy prowadzenie go ma jeszcze jakiś sen. Decyzja będzie zależała od ilości komentarzy pod tym wpisem. Proszę, żeby komentarz napisał każdy, kto przeczyta notkę. 
Pozdrawiam. ;*

16 komentarzy:

  1. Ejejej! Weź sobie wybij z głowy ten głupi pomysł z zawieszaniem! Chyba nie! Na pewno nie i koniec, kropka, wykrzyknik! Pff! A myślałam, że jesteś mądra!
    Opisy jak zwykle fajne:3 Najbardziej podobał Podobał mi się ten długi o urzeczywistnianiu marzeń♥__♥Boski był:3
    Twoje opisy o życiu, miłości, przyjaźni i marzeniach są najlepsze:3
    Nie zawieszaj bloga, ja Ci będę pisał KOMENTARZE za wszystkich ludzi, którzy posługują się Internetem!
    Proszę Cię nie zawieszaj bloga:3 *__*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra, dobra ^^ poddaję się ;*

      Usuń
    2. Yeah! Jupi:3 Jaram się*__*

      Usuń
    3. ja się jaram tym, że w końcu jest więcej komentarzy ^^
      a tak wgl. to dzięki... Ty je zawsze dodajesz. To zazwyczaj podtrzymuje mnie na duchu ;p

      Usuń
    4. Podtrzymuję kogoś na duchu oprócz Anki, Sebcia i Krzysia? A to nowość:) A w sumie wiem, że komentarze dają wiele radości, więc... komentuję wszystko, co przeczytam. Konstruktywna krytyka jest w większości moich komentarzy, a u ciebie... sru! Nie ma czego krytykować! :O

      Usuń
    5. nie powiem, że się nie cieszę ^^

      Usuń
  2. Zabraniam! Nie wolo Ci zawieszać bloga! Nawet mi o tym nie myśl, zła kobietko!
    "- Obiecaj mi, że nigdy nie pokochasz innej.
    - Nie mogę.
    - Dlaczego ?
    - Bo kiedyś na pewno pojawi się inna... tylko ona będzie do Ciebie wołać 'mamusiu'." ♥
    Czekolatak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rób mi tego :D nie usuwaj :D!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zawieszaj bloga! Błagam ! Czytam kazdą twoją notkę i każda jest zajebista ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjebiste ;D
    nie zawieszaj *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. te opisy na razie mi się najbardziej podobały z wszystkich ten jest najlepszy : - Obiecaj mi, że nigdy nie pokochasz innej.
    - Nie mogę.
    - Dlaczego ?
    - Bo kiedyś na pewno pojawi się inna... tylko ona będzie do Ciebie wołać 'mamusiu'.

    Kocham go ! Dałam go na opis na GG mam nadzieje że się nie gniewasz ! ;*

    OdpowiedzUsuń