piątek, 17 sierpnia 2012

no one can be original by trying .


Nie można być oryginalnym,
usiłując nim być. 


'Nie mam zamiaru spełniać czyiś oczekiwań,
w życiu nie chodzi o to, by sympatię zdobywać.'/ Eldo.


To prawdziwa przyjaźń - osłaniać innych kosztem siebie. 


Czym jest dla mnie muzyka ? 
Może po prostu niebem z nutami zamiast gwiazd...


Bo żeby się dogadać z przyjacielem,
musisz być tak samo pierdolnięty jak on. 


I marzenie prysło jak bańka mydlana...


Wikipedia : wiem wszystko !
Google : znajdę wszystko !
Skype : znam wszystkich !
Internet : beze mnie jesteście niczym !!
Prąd : Zamknąć się leszcze ! ^^


Nie martw się, że coś spierdolisz, 
bo już dawno to zrobiłeś. 


Dobrze, że za marzenia nie trzeba płacić, 
bo byłabym biedna. 


Wyjęła z szafy jego bluzę i nałożyła ją na ramiona. Usiadła na parapecie. Księżyc świecił tak mocno, że cały jej pokój był oświetlony, a na podłodze pojawił się jej cień. Wtuliła się w za dużą bluzę, zamykając oczy. Jak fotografie, przeleciały jej wszystkie piękne chwile spędzone z nim. Widok, kiedy ją przytula, całuje, uśmiecha się do niej... Poczuła łzę na policzku. Zostały jej po nim wspomnienia i bluza. '- Dobrze, że jeszcze Cię mam. Kiedyś będziesz wspaniałym pretekstem, żeby się do niego odezwać.' Podkuliła nogi, mocno ściskając kawałki materiału w dłoniach. 


Oby zawiasy, na których trzyma się nasza przyjaźń, 
nigdy nie pokryła rdza...


Ja nie chcę już tęsknić... :(


największa radość przynosi prawdziwa przyjaźń.
najwięcej cierpienia fałszywa miłość. 


Przez otwarty obraz lustra 
do zamkniętej fantazji podążam z marzeniami. 


Odszedłeś z dość retorycznym pytaniem :'Zastanów się, czy to ma sens.' Milczałam. Ale to nie było tak, że mi nie zależało. Po prostu nie byłam zbyt silna, by wtedy powiedzieć 'Proszę zostań. Potrzebuję Cię.'


Miłość rani. Szczęście nie trwa długo. Tęsknota boli. Wspomnienia wywołują łzy. Papierosy niszczą płuca. Wódka źle działa na wątrobę. On niszczy Ci serce. Jedynie przyjaciele dają szczęście i radość. 


Codziennie przed zaśnięciem 
mówię głośne 'dobranoc', mając głupią nadzieję,
 że pomimo tylu dzielących nas kilometrów usłyszysz. 


moje marzenia nie mają nic wspólnego z rzeczywistością...


Była sobota. W domu jak co tydzień wielkie sprzątanie, do którego zazwyczaj zakładałam starą koszulę i lekko zniszczone leginsy, a włosy wiążę w byle jaki kok. Mama robiła placek. Brakowało jej mąki, więc wysłała mnie po nią do sklepu. Nie przebierałam się, bo miałam skrytą nadzieję, że nie spotkam Cię po drodze. Został mi ostatni zakręt do pokonania, a tu 'buum' - przed moimi oczami stanąłeś Ty. 'O kurwa!' - pomyślałam. Jednak niepotrzebnie. '-Cześć kochanie.' - powiedziałeś całują mnie w policzek. '-Ślicznie dziś wyglądasz, tylko zamiast tej koszuli powinnaś mieć moją, bo zajebiście w niej wyglądasz.' I wtedy już wiedziałam, że kochasz mnie bez względu na to, co mam na sobie. 


Pewnego przyjaciela poznaje się w niepewnej sytuacji ;p.


tym razem cisza była wypełniona bólem. 


Nie zawsze możesz mieć to, czego chcesz, 
choć gonisz tak, że brak Ci tchu. 


Rozumiem, że czekasz, aż będzie za późno... ?


Ulotne chwile łap i miej je w pamięci <3. 


podobało się ? 
jak tak to komentujcie, dodajcie się do obserwatorów i oceniajcie ;)
piszcie jakie macie zamówienia na opisy ;p
dziękuję za miłe komentarze i dużą liczbę odwiedzin ^^
proszę Was bardzo o polecanie bloga znajomym i z góry dziękuję :>

6 komentarzy:

  1. Hej:D Ostatnio nie skomentowałam, bo byłam na wakacjach i tak jakoś wyszło, że nie miałam Internetu:D
    Notka jak zwykle świetna, mama nadzieję, że takich będzie więcej i że wena Cię nie opuści:D
    Wiesz, że uwielbiam opowiadania, o przyjaźni i o życiu, więc jeśli możesz, to będą mile widziane w następnej notce:3
    Dziękuję, życze weny, do NN:D

    OdpowiedzUsuń
  2. hermesreplica bags neverfull fake hermes a8e74s2b99 replica kipling bags replica bags wholesale india try these out q5h84t3d91 replica bags 168 mall read review w0w29e4b61 replica wallets replica bags turkey

    OdpowiedzUsuń