czwartek, 14 sierpnia 2014

Save me from my mind.


Smak miłości, która niszczy i upaja.



Wszystko jest w porządku.

Tylko nie każcie mi mówić tego,
o czym myślę i jak myślę.


Zobaczysz, jeszcze Ci dziś przejdę przez myśl.

             

To takie smutne, wszystko takie smutne; przeżywamy nasze życie jak idioci, a potem umieramy.


Wyobrażanie sobie przyszłości, to rodzaj beznadziejnej tęsknoty.


"wiesz
to jest tak
wszyscy mają jakieś oczekiwania
ja
czekam na coś
co nigdy się nie wydarzy
czekam na kogoś
kto nigdy się nie pojawi
a inni
oczekują ode mnie
że przestanę czekać"


Kiedyś bolało, dzisiaj pierdolę opinie, idę na całość.


I to już wszystko, i jeszcze tylko ja i mój niepokój, i noc.


Przychodzą takie chwile, że nie wiem już co ze sobą zrobić. Kiedyś pomyślałam, wsiądę w pociąg i przyjadę do Ciebie. Ale to przecież o wiele za późno, o lata za późno, o całe życie za późno.


Przyjemnie jest od czasu do czasu się na kimś nie zawieść. 


Kiedyś Ci opowiem jak złamano moje serce...


Im intensywniej patrzysz w przyszłość, tym szybciej teraźniejszość przelatuje Ci między palcami.


Scenariusz przygodnego romansu:
posłodzenie,
zamieszanie,
i po herbacie.


Tęsknię za Tobą całymi dniami.
Czasami wydaje mi się,
że widzę Cię na ulicy.
Ale to nigdy nie jesteś Ty.


Pozwolę chodzić po mojej głowie
tylko Tobie



3 komentarze: