środa, 26 grudnia 2012

Lying close to you... Feeling your heart beating...


Leżeć blisko Ciebie...
Czuć bicie Twojego serca...



Ciągłe wybaczanie mu stało się tradycją. 
Sentyment tej całej miłości. 


Cholernie bardzo tęsknię za tamtymi chwilami.
Za tym całym 'kiedyś'.


Tęsknię za początkiem. 


Bardziej prawdziwa być nie mogę.
Inna być nie potrafię. 


To taki stan, kiedy idziesz ulicą i modlisz się,
żeby ktoś w Ciebie wjechał. 


Nie pozwalałam sobie przyzwyczajać się do niego. 
Nie wyszło. 


Unikasz odpowiedzialności za zaburzenie rytmu mojego serca.


Jeżeli nie umiesz śmiać się z samego siebie, 
to chętnie zrobię to za ciebie. 


Nic tak dobrze nie rozmazuje tuszu
jak myśli o Tobie. 


Znajdź mnie.
Czekam wśród tłumu ludzi wmawiających Ci,
że miłość to stos bzdur.


Fajnie było Cię poznać,
ale błędem pokochać. 


Jesteś największym skurwysynem na całym świecie
i najpoważniejszym błędem mojego życia,
ale kocham Cię ponad wszystko. 


Już nawet nie mam czym płakać. 


Napierdalasz kłamstwami lepiej niż Pezet wersami.


Z każdym dniem serce coraz wolniej bije.
Krew rozsadza żyły, goniąc myśli. 


On wolał piwo, a ona raczej wódkę. 
On przejmował się chwilą, ona raczej jutrem. 


Teraz oddycham inaczej. 


Wojna nadal trwa, bo wciąż jest o co walczyć.


Mimo tego, że otaczają mnie najlepsi ludzie doskwiera mi samotność.
Widzisz co zrobiłeś?


Jeżeli na kimś Ci zależy,
to wypadałoby powalczyć. 


Już nie wiem co robić i co myśleć, 
więc najlepszym rozwiązaniem będzie chyba mieć wyjebane. 


Spacer po szczęście?
Do monopolowego i z powrotem. 


Miało być pięknie jak nigdy.
Zjebało się jak zawsze. 


Muszę się wybrać na ten film ;D
Kochani zawieszam bloga do końca tego roku. Potem się zastanowię, czy tego nie przedłużyć, bo i tak czytają go chyba tylko 2 albo 3 osoby. (muszę popracować nad zwiększeniem czytelników)
Wesołych Świąt :*

5 komentarzy:

  1. Jestes okropna! Jak możesz zawiesić bloga na tak długi czas? :[
    Przecież... skąd ja będę brała opisy? :/ No, ale ok - to Twoja decyzja, więc miłego odpoczynku :)
    Jak się udały święta? :) U mnie chujowo, na GG napisze Ci dlaczego, jak będziesz chciała :)
    Notka jest świetna :3
    Do nowego roku :) Miłego sylwestra(jakbyśmy się nie złapały na GG, w co wątpię, ale wolę być przesądna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzajmy... to tylko 6 dni xd, bo raczej nie będę przedłużać tej przerwy.
      Święta... hm. Całkiem dobrze. Od 3 dni nie wychodzę z łóżka xD Pełen luz ;D
      To napisz mi na gg dlaczego tak chujowo ;/ (wgl. ostatnio coś rzadko piszemy ;p )

      Usuń
  2. no własnie nie zawieszaj bloga :C

    OdpowiedzUsuń