piątek, 6 kwietnia 2012

One love ....

Przy Tobie wierzę w miłość...



Poradzę sobie... Tylko jeszcze nie teraz.




Wyjdź . ! Wkurwia mnie Twoja twarz . !





Lubię swoje łóżko, ale wolałabym być w Twoim...





Może byś się w końcu odważył i powiedział
co tak naprawdę do mnie czujesz . ?



Zabierz mnie na wieczorny spacer . 






A jeśli kiedyś przyjdzie Ci na myśl,
żeby się zakochać, 
to usiądź i poczekaj, aż Ci przejdzie .





Ty możesz mieć o mnie swoje zdanie...
Ja mam prawo mieć je w dupie .








A masz tak czasem, że rozpierdala Cię od środka ... ?




Bo bycie sobą, to czasem za mało...







Boję się, że pewnego dnia dostrzeżesz,
że jednak nie jestem bez uczuć...



Chciałabym Cię tak po prostu skreślić,
ale kurwa nie umiem.





I  chcę Cię mieć na dzień dobry i na dobranoc .





I tylko czekam na dzień, godzinę, minutę, 
kiedy znajdę się w Twoich ramionach...





Jedyne czego chcę, to mocno Cię przytulić
i powiedzieć Ci jak bardzo Cię kocham . 





Jeżeli nieśmiałość zabija, 
to noszę w sobie prawdziwego mordercę .






Kocham ten stan, kiedy mam słuchawki w uszach,
a wszystko inne w dupie . ♥





Metoda chuj 'chuj mnie to obchodzi'
najlepszą do przetrwania na tym świecie .






Music is my boyfriend . ♥




Nie chcę, żeby było świetnie, cudownie i chuj wie jak jeszcze .
Po prostu chcę, żeby było dobrze ...





Nie lubię tych wieczorów, kiedy leżę po kołdrą 
i usiłuję opanować myśli, które 
rozpierdalają mi głowę .






Nie mam ADHD, nie jestem psychopatką .
Ja po prostu korzystam z życia jak najlepiej potrafię .





 Nie pozwól, aby strach przed porażką
przeszkodził Ci w drodze po sukces.




O  godzinie 23.59.59 postanowiłam, 
że nie pomyślę już o nim ani razu tego dnia . 










On ma to coś, czego nikt inny nie ma . ♥




Ona była mistrzynią w czekaniu ...
On w dawaniu nadziei ...





Po tylu latach nauki stwierdzam, że ja się kurwa nie umiem uczyć . 





Proponuję, aby każdy zajął się sobą
i odpierdolił od reszty . 




Rysując serduszka na kartce papieru,
myślałam o nim ...  






Są takie chwile, których nie można wymazać z pamięci ... ♥








Szczęście znam tylko z widzenia ...




Szybko się uczę, ale żyć wciąż nie umiem ...






To, że się uśmiecham nie oznacza, że żyję tak jakbym chciała . Uśmiechem próbuję zakryć ból, zapomnieć o tym co złe . Chociaż na chwilę ...




Trzeba wziąć samotność za rękę i iść z nią przez życie. 
W zamian za to, że nie zostawiłeś jej samej
ona da Ci miłość .




Tylko nie mów, że się zmienisz . Chyba sam już w to nie wierzysz . ?




Ufam . Płaczę . Przebaczam . I to mnie niszczy .









Uśmiech to jeszcze nie szczęście ...







Uwaga . ! Nakurwiam szczęściem . !





Uwielbiam, kiedy bierzesz moją dłoń w swoją . 
Czuję się wtedy dla Ciebie ważna . 







Wspomnienia to jedyne co nam pozostaje po najpiękniejszych chwilach w naszym życiu . 





Wszystko co było puścić z dymem . 
Pierdolić ten cały sentyment . 





Wyjdź . ! Wkurwia mnie Twoja twarz .






Za kogo Ty mnie masz . ? 
Wybacz . Przeszłam trochę więcej niż Ty .





Znasz moje imię, nie moją historię ...








Zróbmy tak, żeby nasze szczęście
nie zależało od szczęścia innych .











Życie to jedno wielkie 'ja pierdolę', a potem się umiera .









To był mój pierwszy wpis . Mam nadzieję, że się podoba . Piszcie w komentarzach, czy mam pisać dalej . Pozdrawiam . Wiolka . ♥

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajne cytaty, opisy :) Śiwtne sa też te zdjęcia :)
    qever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne : D
    http://ama-the-ama.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiste :* http://tajemnice-skrywane-w-ksiazkach.blog.onet.pl/ zapraszam ja to anonim bo tu konta nie mama

    OdpowiedzUsuń
  4. Mocne !

    szeptkrwi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Super opisy + na pewno mi się przydadzą :>
    wgl fajny blog ;)
    bd zaglądać :]

    wbijaj do mnie : http://ewaa-farnaa-ef.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ! :)
    na pewno skorzystam z opisów.;p
    A moja rada: nie rób takich długich notek bo czasami ludziom sie nie chce tego czytać . ;p krótsze będą lepsze <3. Będe zaglądać. :)

    Zapraszam do mnie. +dodajemy?;)
    http://www.our-magicall-worlld12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozmawiałam, ale niestety to nic nie daje. Łatwo powiedziećć ;)

    OdpowiedzUsuń