sobota, 7 kwietnia 2012

I live to love you ...

Żyję, żeby Cię kochać ...




Przyjaźń jest jak słońce . Czasami coś ją przysłoni, 
ale nigdy nie zgaśnie . 



Lubiła Go . Trochę bardziej  niż wiosnę .
Dużo bardziej niż czekoladę . 
Dużo bardziej niż innych . 
... Niestety on jej nie.




Jesteś celem, którego nie mogę osiągnąć .










Bo ja lubię zapach Twoich perfum, Twoją koszulę, a całego Ciebie kocham . ♥




jesteśmy dla siebie jak statusy na gg . 
ja dla Ciebie niewidoczna, Ty dla mnie niedostępny . 





- powiedz mi co to jest miłość . ? wierzysz w nią . ?
- pij nie pierdol . !




I mimo tego, że już się nie znamy, 
nie żałuję a ni jednej chwili spędzonej z Tobą . 
Były to najpiękniejsze chwile w moim życiu . 




Zauważyłam, że on nie patrzy już na mnie tak jak dawniej ...




Po tym wszystkim co przeszłam, 
mogę stwierdzić, że jestem silna . 



Nie zapomniałam . Odpuściłam, bo już nie dałam rady . 








Obiecałam sobie kiedyś, że będę szczęśliwa, że ułożę sobie życie . I dostałam to, czego zawsze pragnęłam . 
Dostałam miłość . Miłość, której Ty nigdy mi nie dałeś . 




Kiedyś już myślałam, że o Tobie zapomniałam, ale musiałeś o sobie przypomnieć . Musiałeś przypomnieć jak dobrze mi się z Tobą rozmawiało . jak bardzo za Tobą tęsknię . jak bardzo Cie kocham . 




I chciałam, żebyś napisał to cholerne 'dobranoc'.
Tak jak kiedyś ...





To zabawne jak ludzie łamią Ci serce, 
a Ty dalej potrafisz ich kochać tymi małymi odłamkami .




Odwróciłeś wzrok, kiedy zobaczyłeś w moich oczach łzy,
a tak bardzo chciałam, żebyś zobaczył,
jak przez Ciebie cierpię . 







Powoli przyzwyczajam się do Twojej nieobecności ...




Mogłabym Ci podziękować za wspólnie spędzony czas . 
Za chwile przepełnione szczęściem, ale patrząc na Twoją twarz przypominają mi się chwile, w których mnie raniłeś .
Chwilę, w której zniszczyłeś 'nasz mały świat'.
Z tych wielu powodów przez usta nie przeciska mi się nawet
małe 'dziękuję' .




Uśmiechnij się i graj dalej, bo jeśli teraz się poddasz to już nigdy nie wstaniesz . 



Czasem, kiedy mówię, że wszystko jest ok,
chcę żeby ktoś spojrzał mi głęboko w oczy, 
przytulił i powiedział 'wiem, że tak nie jest' .






Straciłeś kobietę, za którą ogląda się każdy przechodzący facet . Żałuj .



Szukałam księcia na białym koniu, 
a znalazłam skurwisyna z fajką w gębie . 




Chce mi się płakać, 
ale coś w środku karze mi być silną . 



- prawda, czy wyzwanie . ?
- wyzwanie . 
- powiedz, że mnie kochasz .
- przecież wybrałam wyzwanie, a nie prawdę ...





Niektórzy ludzie mogą wychodzić i wchodzić do naszego życia . Kiedyś zaskoczą ich zamknięte drzwi .



Jestem zmęczona walką o innych . 
Teraz posiedzę i zobaczę, czy ktoś będzie walczył o mnie .








Pewnego dnia, zdałam sobie sprawę z tego, że nie wszystkie pocałunki są wyjątkowe, nie każdy uśmiech oznacza szczęście i nie każde 'kocham' jest prawdziwe . 




W jego planach nigdy nie było mnie . 



Och . Przepraszam, że już Cię nie kocham, że mózg wziął górę nad pojebanym sercem . 



Tak. Popełniłam błąd,
ale nie podchodzę kurwa do życia z instrukcją .






- Kocham Cię . !
- Rób co chcesz, ale mnie w to nie mieszaj . 



Dzisiaj chciałabym, żebyś zapytał mnie gdzie idę,
zatrzymał i powiedział, że bez Ciebie się nigdzie nie ruszę .



To niesamowite, co potrafisz zrobić z moimi uczuciami . 




Zostań na zawsze, albo teraz odejdź i nigdy nie wracaj .




I nawet nie wiesz, że każde uderzenie mojego serca należy do Ciebie . 



Mam nadzieję, że się podobało :) piszcie w komentarzach :)

Dwa kurczaki w koszu siedzą
i rzeżuchę sobie jedzą. 
Baran w szopie zioło pali,
pewnie zaraz się przewali. 
Ksiądz za stołem już się buja...
Wesołego Alleluja !! 

Wiolkaa . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz