wtorek, 8 kwietnia 2014

Nothing is real.


Przed nami jeszcze szmat czasu do przeżycia, choć oddech już coraz wolniejszy, coraz cięższy, z dnia na dzień coraz trudniejszy.


Nie wiem gdzie jesteś, o czym myślisz i co robisz. Nie wiem jak wyglądasz i czy się uśmiechasz, ale chyba chciałabym, żebyś tu był.


Nie ma, nie było - okazuje się - nic ważniejszego od Ciebie.


Czas - nie leczy ran
Świat - do wesela się zagoić miał
Świat - nie nabrał barw
Czas - coraz rzadziej patrzy w oczy nam


Wychodząc na powierzchnię, trzymali się za rękę. Ręka to jest fajna sprawa. Nie angażuje specjalnie osoby, która ją daje, a bardzo uspokaja tę, która ją otrzymuje.


Smutno, tak strasznie mi smutno. I źle. I jakoś nie tak.


Nie znam roli, którą gam. Wiem tylko, że jest moja, niewymienna.


Bo najbardziej boli to, w co się uwierzyło, a co stało się kłamstwem.


Mam takie zmęczone serce...


Czuję się, jakbym była pusta. Czekam, aż ktoś mnie nakręci. Jak zegarek. I ten chłopak... przez chwilę mi się wydawało, że on to potrafi.


"Mieliśmy błękitne oczy i nikt nas nie kochał.
Oprócz nas samych, kurwa nikt nas nie kochał"


znowu dziś umrę gdzieś tak
z siedem razy
w tym trzy razy pod rząd


Nigdy nie oczekiwałam od Ciebie, żebyś był idealny. Chciałam tylko, żebyś był.


"-Miłość jest często silniejsza od rozsądku, Anno. Jest ślepa na wszystkie niebezpieczeństwa."


Siedzisz mi w głowie tak, jak potrafią tylko nieobecni.



2 komentarze:

  1. jejkuu cudowne masz opisy. Mam prośbę : czy mogłabyś dodać takie opisy o zranionej miłości dla mnie? bardzo bym prosiła <3 notkaa super. Ze z niecierpliwością czekam na kolejną. Mam nadzieje,że ją szybko dodasz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja twórcza, mądra Myszka :* ale jednym mnie rozwaliłaś..
    "Mieliśmy błękitne oczy i nikt nas nie kochał. Oprócz nas samych, kurwa nikt nas nie kochał" Paulinki piosenka.. [*] :(
    'Paulina ;)

    OdpowiedzUsuń